AKTUALIZACJA: Lipiec, 2020

Ranking Lecytyny ( Lipiec, 2020 )

Nasz Wyb贸r

Lecytyna Olimp, Gold Lecytyna

PREMIUM

Lecytyna 1200 Avet

NAJPOPULARNIEJSZY

Naturkaps Lecytyna 1200 mg

Lecytyna jest bardzo wa偶nym elementem w procesach przemiany materii. Jest tak偶e sk艂adow膮 naszego m贸zgu, w tym tkanki nerwowej. W lecytynie sojowej znajdziemy cholin臋, kt贸ra s艂u偶y produkcji ecetylocholiny, czyli przeka藕nika impuls贸w nerwowych, a tak偶e decyduje o procesie uczenia si臋 i koncentracji. Ma w sobie r贸wnie偶 inozytol, kt贸ry oddzia艂uje na metabolizm serotoniny, wp艂ywaj膮cej na nasz dobry nastr贸j.

Jej sk艂adnikiem s膮 r贸wnie偶 nienasycone kwasy t艂uszczowe, buduj膮ce b艂ony kom贸rkowe. W niniejszym rankingu zosta艂y zebrane najpopularniejsze suplementy ze 100% zawarto艣ci膮 lecytyny. S膮 to suplementy, kt贸re maj膮 dzia艂anie wspomagaj膮ce nasz uk艂ad nerwowy.

W rankingu zosta艂y uwzgl臋dnione takie parametry suplement贸w, jak ilo艣膰 lecytyny w mg, obecno艣膰 substancji pomocniczych, obecno艣膰 substancji mog膮cych uczula膰, a tak偶e zaznaczono, kt贸ry suplement jest przeznaczony dla wegan, a kt贸ry posiada w sk艂adzie 偶elatyn臋 wieprzow膮.

najlepsza lecytyna ranking

Podsumowanie: 5 Najlepszych Lecytyn w Tabletkach

1
Lecytyna Olimp, Gold Lecytyna
5/5
2
Lecytyna 1200 Avet
5/5
3
Naturkaps Lecytyna 1200 mg
5/5
4
Lecytyna Memo 1200 mg
5/5
5
Walmark Lecytyna Forte 1200 mg
5/5

Najlepsza Lecytyna [NASZ RANKING]

1

Lecytyna Olimp, Gold Lecytyna

Gold Lecytyna od Olimp zawiera p艂ynn膮 lecytyn臋 sojow膮. Jest ona fosfolipidem, kt贸ry jest w ka偶dej ludzkiej kom贸rce. To sk艂adnik b艂on kom贸rkowych. Sk艂adnik b艂on kom贸rkowych w m贸zgu, a tak偶e tkanki nerwowej, nerek i w膮troby. To r贸wnie偶 藕r贸d艂o wa偶nej dla nas choliny. Wp艂ywa pozytywnie na dzia艂anie uk艂adu nerwowego, zwi臋ksza nasze zdolno艣ci zapami臋tywania oraz uczenia si臋.

Jest polecana osobom ucz膮cym si臋, ale r贸wnie偶 starszym, kt贸re potrzebuj膮 wsparcia dla funkcjonowania ich uk艂adu nerwowego. Kapsu艂ki nie zawieraj膮 innych dodatkowych sk艂adnik贸w. S膮 艂atwe do po艂kni臋cia i nie maj膮 w sobie cukru, przez co s膮 polecane cukrzykom. Zalecana dzienna dawka to 1 do 2 kapsu艂ek dziennie. W sk艂ad kapsu艂ek wchodzi p艂ynna lecytyna sojowa, 偶elatyna, gliceryna oraz woda. W kapsu艂kach zawarte jest 1200 mg lecytyny sojowej.

  • Zalety
  • brak substancji uczulaj膮cych
  • odpowiednia dla os贸b ucz膮cych si臋
  • 艂atwe wch艂anianie
  • 艂atwa do po艂kni臋cia
  • du偶a dawka
  • Wady
  • lecytyna pochodzi od soi
  • nie zawiera innych wa偶nych sk艂adnik贸w
2

Lecytyna 1200 Avet

Lecytyna 1200 Avet zawiera a偶 1200 mg lecytyny sojowej. Wspiera prac臋 m贸zgu, a tak偶e pomaga w utrzymaniu odpowiedniej ilo艣ci cholesterolu we krwi. Poprawia funkcjonowanie uk艂adu nerwowego, szczeg贸lnie polecana jest osobom w stresie, ucz膮cym si臋 i starszym. Pomaga wspiera膰 koncentracj臋, uspokaja.

Jest r贸wnie偶 sk艂adnikiem b艂on 艣luzowych, w tym kom贸rek buduj膮cych nerki oraz w膮trob臋. Zalecana dawka to 1 lub 2 kapsu艂ki dziennie, w zale偶no艣ci od naszej wagi oraz zapotrzebowania. Osoby stosuj膮ce na co dzie艅 lecytyn臋 zauwa偶aj膮 znaczne polepszenie koncentracji oraz samopoczucia. S膮 mniej nerwowe i bardziej skupione na pracy.

Lecytyna Avet polecana jest szczeg贸lnie osobom pracuj膮cym umys艂owo.

  • Zalety
  • du偶e opakowanie 40 kapsu艂ek
  • kapsu艂ki 艂atwe do po艂kni臋cia
  • wysoka dawka 1200 mg
  • 艂atwe wch艂anianie
  • wystarczaj膮ca dawka w jednej kapsu艂ce
  • wady
  • nieodpowiednia dla wegan 鈥 偶elatyna wo艂owa
  • brak substancji pomocniczych
3

Naturkaps Lecytyna 1200 mg

Lecytyna w kapsu艂kach z zawarto艣ci膮 100% lecytyny sojowej. Jest obecna w ka偶dej kom贸rce organizmu i bardzo przydatna jest dla os贸b, kt贸re nara偶one s膮 na stres oraz pracuj膮 umys艂owo.

Wspomaga ona proces my艣lenia oraz kojarzenia, poprawia pami臋膰 i koncentracj臋. Jest r贸wnie偶 sk艂adnikiem neuron贸w oraz struktur wewn膮trzkom贸rkowych. Poprawia samopoczucie a regularne stosowanie wp艂ywa na zmniejszenie stresu oraz popraw臋 koncentracji.

Jest szczeg贸lnie polecana osobom ucz膮cym si臋 i pracuj膮cym umys艂owo. W kapsu艂ce zawarte jest a偶 1200 mg lecytyny sojowej, kt贸ra jest 艣wietnie wch艂aniana przez nasz organizm. Jako otoczka kapsu艂ki zosta艂a u偶yta 偶elatyna i substancja wi膮偶膮ca 鈥 glicerol. Jest odpowiednia dla os贸b, kt贸re s膮 przem臋czone a inne suplementy nie daj膮 spodziewanych rezultat贸w.

  • Zalety
  • 100% lecytyna sojowa
  • 艂atwe po艂ykanie kapsu艂ki
  • du偶e opakowanie
  • wysoka dawka lecytyny
  • szybkie wch艂anianie
  • wady
  • w otoczce zawarta jest 偶elatyna
  • brak substancji pomocniczych
4

Lecytyna Memo 1200 mg

Lecytyna Memo posiada 1200 mg lecytyny. Zawarta w kapsu艂ce lecytyna sojowa zawiera soj臋 woln膮 od modyfikacji genetycznej. Jedno opakowanie starczy nam a偶 na 2 miesi膮ce. Lecytyna Memo jest skierowana do os贸b, kt贸re pracuj膮 umys艂owo, s膮 zestresowane lub zm臋czone.

Jedna kapsu艂ka zawiera 1200 mg lecytyny co jest ilo艣ci膮 wystarczaj膮c膮 do kuracji. Dziennie najlepiej przyjmowa膰 maksymalnie 2 tabletki. Wp艂ywa ona dobroczynnie na zapami臋tywanie, koncentracj臋 oraz zmniejsza znacznie stres, poprawiaj膮c tym samym samopoczucie. Jest odpowiednia dla os贸b starszych, ale r贸wnie偶 tych ucz膮cych si臋 i zestresowanych. Suplement jest przebadany naukowo i ca艂kowicie bezpieczny. Nie zawiera alergen贸w, ani sztucznych wype艂niaczy.

  • Zalety
  • jedna kapsu艂ka starcza na ca艂odzienn膮 kuracj臋
  • du偶e opakowanie
  • 艂atwo wch艂anialne kapsu艂ki
  • lecytyna wolna od GMO
  • 艂atwa do po艂kni臋cia
  • wady
  • zawiera 偶elatyn臋
  • obecno艣膰 wype艂niaczy 鈥 stabilizator i glicerol
5

Walmark Lecytyna Forte 1200 mg

Lecytyna Forte 1200 mg zawiera 100% lecytyn臋 pochodz膮c膮 z soi. Jedna kapsu艂ka dziennie wystarcza na pokrycie naszego zapotrzebowania na lecytyn臋. Jest ona niezb臋dnym elementem b艂ony kom贸rkowej. Z niej zbudowana jest tkanka nerek, w膮troby, a tak偶e neurony. Z wiekiem jest jej coraz mniej w organizmie, dlatego warto j膮 suplementowa膰. W Walmark Lecytyna Forte zawarta jest dawka, pozwalaj膮ca na zwalczanie stresu, a tak偶e zwi臋kszenie koncentracji oraz zapami臋tywania.

Polecana jest osobom, kt贸re du偶o pracuj膮 umys艂owo i czuj膮 si臋 przem臋czone. Ma zwi臋kszon膮 ilo艣膰 kwasu linolowego 鈥 minimum 341 mg w jednej kapsu艂ce. Zawiera wod臋, 偶elatyn臋 oraz glicerol, jako substancj臋 glazuruj膮c膮. Nie posiada alergen贸w i jest przebadana laboratoryjnie oraz dopuszczona do og贸lnego obrotu.

  • Zalety
  • 艂atwa w po艂ykaniu
  • wysoka zawarto艣膰 kwasu linolowego
  • wysoka dawka lecytyny 鈥 1200 mg
  • szybko艣膰 wch艂aniania
  • naturalne pochodzenie lecytyny
  • wady
  • brak substancji pomocniczych
  • zawarto艣膰 偶elatyny

Na co zwr贸ci膰 uwag臋 podczas wybierania lecytyny jako suplementu diety

Lecytyna jest bardzo wa偶nym sk艂adnikiem naszego organizmu, a w stanach przem臋czenia oraz stresu nale偶y j膮 dodatkowo suplementowa膰. Aby wybra膰 odpowiedni suplement z lecytyn膮, nale偶y zwr贸ci膰 uwag臋 na kilka aspekt贸w. Przede wszystkim jednak dowiedzmy si臋 od naszego lekarza prowadz膮cego, jaka dawka lecytyny jest nam potrzebna do prawid艂owego funkcjonowania.

-pochodzenie lecytyny 鈥 najcz臋艣ciej lecytyna zawarta w suplementach diety pochodzi od soi, warto sprawdzi膰, czy soja wykorzystywana do produkcji suplementu nie pochodzi z upraw genetycznie modyfikowanych, taka soja mo偶e mie膰 z艂y wp艂yw na nasz uk艂ad hormonalny, zw艂aszcza jest to wa偶ne dla m臋偶czyzn, kt贸rzy nie powinni przyjmowa膰 za du偶o fitoestrogenu, na opakowaniu znajdziemy napis GMO free, co oznacza, 偶e soja nie pochodzi z upraw modyfikowanych genetycznie

-czy jest wyrobem medycznym 鈥 jak w przypadku ka偶dego innego suplementu, r贸wnie偶 lecytyna musi przej艣膰 wymagane testy, by mog艂a by膰 sprzedawana jako suplement diety, nale偶y sprawdzi膰 producenta, a tak偶e wszystkie informacje zwi膮zane z jej produkcj膮

-ilo艣膰 lecytyny w jednej kapsu艂ce 鈥 dawka optymalna dla doros艂ej osoby to 1000 lub 1200 mg lecytyny, dla os贸b chronicznie zm臋czonych ta dawka mo偶e zwi臋kszy膰 si臋 do 2000 mg dziennie, warto sprawdzi膰 ulotk臋 i skonsultowa膰 si臋 z naszym lekarzem w sprawie dawkowania suplementu

-substancje pomocnicze 鈥 niekt贸re suplementy diety posiadaj膮 w sobie nie tylko lecytyn臋, ale r贸wnie偶 inne sk艂adniki, kt贸re wspieraj膮 nasz uk艂ad nerwowy, takie jak magnez, czy potas, je艣li suplementujemy te sk艂adniki, warto obliczy膰 艂膮czn膮 ich dawk臋 ze wszystkich stosowanych przez nas suplement贸w, by dowiedzie膰 si臋, czy nie przekraczamy zalecanej dawki

-wype艂niacze 鈥 ka偶dy suplement ma w sobie wype艂niacze, na kt贸re mo偶emy by膰 uczuleni, mo偶e by膰 glicerol, cukier oraz 偶elatyna, wybierajmy suplementy o jak najmniejszej ilo艣ci wype艂niaczy, kt贸re nie wp艂ywaj膮 na lepsze wch艂anianie si臋 substancji aktywnej, a mog膮 nam zaszkodzi膰.

po艂ykanie tabletki lecytyny
Przewi艅 do g贸ry